Skickat paket och glassat lite.

Gick upp vid åtta trött som en gnu. Men sover jag längre kan jag fasen inte somna i kväll heller.
Drog i mig lite frukost och efter ett par timma även lunch. Inte vilken lunch som helst utan Lasses matlåda som han glömmer. Får tejpa fast den på honom på kvällen.

Jag hade beställt ett ödlearmband och när det kom fick jag två. Så jag slog in det andra och kilade till bensinstation och skickade tillbaka den ena. Blev troligen fel då jag skickade ett mail om att jag ville ha en annan storlek om det gick. Nu fick jag båda storlekarna.

Sen kilade jag vidare till affären och handlade till en TexMex Paj.

Då det var ett härligt väder stannade jag och åt en glass.

Där han står finns det glass till mig. 🙂

Sen messade jag Nathalie och hörde om hon var på väg hem. Hon skulle just kliva på tåget hem. Så jag satt kvar och väntade in henne. Så fick vi sällskap hem.

Jag började direkt med pajen. Det var länge sen vi åt den så det smakade yummy.

Kollade lite på tv och snackade med mamma. Det blir nog stekesill i morgon. Snacka jag längtar. Just ja lite apotek innan. Som jag längtar till den drabbningen. Blinkar

Sen blev det nattavara…zzzz

Kommentera

