Freeeeedag

Men det var ju fredag igår typ nu far det fram hiskeligt vill jag lova. Nu är det bara en dag kvar till SHL starten då vi möter Örebro hemma.

Jag blev lite sent till mamma för jag var till apoteket först inte det vanliga utan det på Maxi. Det var en redigt lång kö. Men jag skulle ju ta ut medicin åt mamma så jag hade inget val. Sen hade även medicin till Lasse kommit in.  Två flugor i en smäll.

Jag landade hos mamma halv sex. Köpte med mig en blomma till henne. En mini Cyklamen i mörkrosa. Den blev hon glad för.

Mamma och jag åt stek saltsilll sjukt gott. Mamma hade lagat klart maten så det var bara att sätta sig till bords. Jesses så gott det är med stekt sill.

Jag dukade av och diskade upp samt fixade så kaffet bara var att slå på. Sen lite frågor och fångar på fortet. Jag har väl aldrig skrattat så som när Anders Bagge satt och skrek som en liten flicka under Robert Wåtz som ju var den som hade det värst med spindlar och skorpioner. Mamma sa Robban han var en riktig buse i matsalen när han var liten, men han verkar riktigt trevlig nu. Ler 

Så fikade vi med glass till och kikade på Tyst vittne. Verkade som det var sista delen.

Nathalie var inne vi stan med Jolin och Sandra så Lasse och jag väntade in henne vid tunnelbanan. Tajming.
Sen blev det dags att få hoppa i sängen igen. Najs najs.

Kommentera

