SHL start Färjestad–Örebro. Äntligen åker vi igen.

Sov halvadagen det var riktigt skönt. Slafsade runt i morgonrock i timmar.

Vi bestämde att vi skulle göra egen pizza så jag satte deg och stekte på köttfärs och lök samt hade i tacokrydda. Sen gjorde Lasse klar pizzan kavlade deg la på pineapple salsa, köttfärsblandningen sen rödlök och ost. Under tiden fixade jag en äppelpaj till kvällsfikat.

Pizzan blev god och i stället för att göra två frös vi in resterande deg. Lasse kavlade ut den i rundlar som vi fryst. Blir spännande och se om det blir bra.

Lyssnade på matchen dret skit och pannkaka.

Tröstar mig med paj, när nu Örebro spelade oavgjort och sen snodde extra poängen. Färjestad kan bättre än så här. ❤ Fbk
Men jag missade kanel…hur kunde jag missa det? Men den gick bra att äta ändå.

Kikade på tv och gjorde inget speciellt. Skönt

Kommentera

