Läste om bullar och fick ett ryck.

Jag hade en halv jäst i kylen. Så jag bakade på det, blev en plåt med kanelbullar gjorde dem stora.

Blev sucktad av en tvittervän. @mmmaaliin känn dig skyldig…på ett bra vis. 🙂

Nathalie lät inte pigg i morse men gick till skolan trots det. Men efter lunch messade hon att nu kommer jag hem mår pyton.
Hon var redigt vissen när hon dök upp här. Lånade min säng och sen vaknade hon inte förrän jag sa att det var middag.

Fick bli frukostkorv med potatis och pepparrot.

Trots segt minne kom jag ihåg Band of Brothers del 2 yay. Till den tog vi fika och färska kanelbullar.

Pratade med mamma och kröp sen till sängs.

Kommentera

