Linköping–Färjestad

Bara jag och snörvlan här på hemma plan. Hon sover mest och hostar och låter illa. Troligen feber annars kan man inte sova så där.

Det blev en frysdykning och jag slet ut grillade kycklinglår som fick bli en pastasås med tagliatelle till. Det var gott sa Stefan, det smakar olika texturer sa den förkylda Nathalie. Det går ner men det är det där med kyckling sa Lasse. Ler 

Slog mig ner vid datorn och tog på lurarna. Usla webbradiopratare lång perioder hade jag ingen aning om var eller ens om spelet pågick. Tacka vet jag mina webbisar i Karlstad. Sa jag till dem på twitter också. Kredd ska man ha om man är bra.

Matchen blev ju skit och pannkaka vi loosade Ledsen de som såg matchen sa slarv och virrigt i egen zon. Sen är det nya reglerna tydligen skrivna så det är knappt tillåtet att beträda isen utan att domaren ska blåsa och ge 2 min. Matcherna blir sönder blåsta och domarna verkar ha tävling i flest 2 blåsningar.
Ja nu hade ju inte det något med vårat slarv att göra.
Linköping – Färjestad 3 – 2
(1-1, 0-1, 2-0)
Skott: 30 – 20
Utvisningsminuter: 16 – 14
Tekningar: 38 – 30
Tacklingar: 9 – 14

Holtet och Hillding hittade maskorna och tyvärr fick Holtet en lindrig hjärnskakning. Tänker bara på Sanny när någon får en smäll i huvudet. Usch.

Kommentera

