Tvättdag och annat skoj

Jag hade ju min tvättdag och passade på att ta vårt överkast. Så nu ska bara fransarna på det torka så kan vi lägga på det igen. Det var inte så mycket att hänga tack o lov. Så jag satt och spelade Candy Crush under tiden tvätten tumlade. Smart för tiden gick snabbt som blixten.

Vilket fint besök jag hade i hallen @56kilo kul att se dig Åse. 🙂 Fika och läsa nu.
Alltid lika kul att läsa saker när fina Åse är med.

Att sen middagen inte var ett dugg LCHF:ig är ju en annan femma. Det var nämligen så att Stefan messade och frågade vad blir det för mat? Vet inte skrev jag du kanske bjuder på något?
Ok sa han. Sen på väg hem ringde en skitstressad grabb han hittade inte sin plånbok.
Men Nathalie hittade den på golvet vid hans säng. Hade nog glidit ur fickan på brallorna.
Så jag mötte upp honom när han kom.
Så handlade vi tillsammans. Han bjussade på korv och pommes med pitabröd och gurksallad till. Tack för maten var det ju bara att säga sen. Vi satt ganska länge vid matbordet efter middagen vi hamnade i diskussionklubb alltid lika trevligt. Massa gött babbel.

Satte på fika och kikade på Idol ??? vad har det tagit ut killarna sjöng ju uselt. Orkade inte se klart. Tacka vet jag Jay Smith han var grym hela vägen.

Mamma hann ringa mig för jag var sen. Vi snackade ganska länge sen sa vi natti natti.

Kommentera

