Paket med dofta gott.

Fick lapp från Yves Rocher att mina duschtvålar kommit. Umm den med kaffeböna luktar så gott att jag vill drick den. Slurp.

Nathalie kilade och handlade åt mig samt hämtade paketet.

Efter att ha knöglat hjärnan utan att komma på middag. Fick det åter igen bli en ungspankis med bacon i. Folket åt och det var ju viktigast.

I badet med doft av coffee beans inte cacao jag svamlar.
Jag kröp ner i bubbel som doftade kaffeböna där låg jag och guppade tills Lasse bankade på dörren.

För jag ville se Combat Rescue 22:00 på National Geographic kanalen. Man får följa räddningsgänget när de drar iväg i helikoptern för att försöka föra skadade till sjukhus så fort som möjligt. De är placerade i Afghanistan. Inga roliga syner de möts av.

Efter det blev det snack med mamma och sen hopp i säng.

Kommentera

