Köttfärslimpa hos mamma

Jag fick lite fart idag och dammsög överallt. Det tog sin lilla tid men vem hade brått. Lasse var till fotvården hon kollar med ultraljud om det är som det ska med rundgången av blodet. Det var det.

Han hade med sig paket från Ellos nya lakan med resår fast lite större än de vi har. Kanske de blir lite lättare att bädda.

Köttfärslimpa jo man tackar. Mätt? Skojar ni….;)

Handlade lite innan jag kilade upp till mamma. Nathalie hängde med mig. Sen skiljdes vi åt. Jag fick skala lite potatis och duka allt annat var klart.

Triss:
Mamma hade köpt trisslott och den var galet bra.
2013-09-27 18.46.33
30 x 5 vad sägs om den. Vi hade 210:- och nu detta 360:- totalt.
Nästa gång är det syrrans tur.

Jag blev hämtad lite tidigare för Lasse skulle jobba natt hemifrån.
Man vi hade det mysigt som alltid jag och mamma.

Kommentera

