Meeeen Söndag redan sluta nu.

Det blev en lång slappardag. Vi gjorde inte många knop.

Bara för att jag är så ekonomisk, så blev det kebabpizza i dag också. Andra halvan. 🙂 Middag x 2
Jag fick med mig köttfärslimpa och sås från mamma i fredags och när vi värmde på det så kom vi fram till att det räckte åt alla. Jag stekte potatis jag hade och så vips hade vi alla mat.

Nathalie var iväg till Grönan sista dagen de hade öppet tydligen så hon och kompisarna åkte i timmar och fortsatte sen till någon pub. Hon påpekade att öl på tom mage var ingen bar idé. You don’t say! Haha ja ja man lär av sina misstag. Inte för hon verkade direkt påverkad, men ibland känner man ju själv.

Lite mamma snack som vanligt sen slafen.

Kommentera

