Full tank

En pissig dag gillar inte mina dippar just nu. Kanske ska testa med någon vitamin. Min psoriasis är på väg att blomma till ordentligt också. Ibland vill jag bara gå i ide…flytta på dig björnen här kommer jag.

Vi tog en ronda på eftermiddagen först tankade vi Nizze full. Han blev nog häpen att få sin lilla tank full. Sen blev det Maxi och inte ett dugg billigare. Nathalie hjälpte mig i affären. Lasse väntade i bilen. Sen for vi hem. Fixade hamburgare med strips och nu testade vi även Max originaldressing.  Det blev gott och såg ut ungefär så här.

Bilden är ju från i somras. Men det var lika gott idag som då. Fast utan hemgjord potatissallad.

Band of Brothers del 4 samt ett annat program fick avsluta vår dag.  

Pratade med mamma som hade haft en trist dag hon hade vart ensam då syrran inte är kry. Så hennes dag blev inte som den brukar. Ledsen

Kommentera

