Dubbdäck är tillåtna från idag.

Men vi dröjer nog ett tag till innan vi sular om. Det är ju bara att ringa däckis så tar han fram våra vinterpjuck och sätter på dem.

Jag har inte tagit speciellt mycket kort med min riktiga kamera. Det kom jag på när min tidskapsel kom där hade jag massa höstbilder från förra året. Måste ta några bilder har verkligen kommit av mig.
Water drop on silver tread.
Den här är ännu äldre droppe på silvertråd.

Nathalie var och träffade en kompis och åt där så det blev bara Lasse och jag vid bordet. Stefan ville äta senare. Tog bara frysepizza med en påse toscansk sallad lite olivolja med flingsalt så smakade den toppen.

Än en gång har jag dummat mig dragit tung kundvagn och vips ont i ischiasnerven. Tagge får jobba övertid när jag har så här. När det ena blir bättre kommer något annat. Ledsen

Kommentera

