En riktig skitdag

Jag beställde ett armband för ett tag sen fick två skickade tillbaka det som kommit fel. Så fick jag mail om att ett fel inträffat och ännu ett hade skickats till mig. Lappen kom i början på veckan med jag kände inte riktigt för att gå ända till macken med ont i ischias.

Men idag hade ändå så ont i alla möjliga och omöjliga delar av kroppen att jag släpade mig ner. Lämnade lappen och bad dem returnera paketet. Jag är alltid lite orolig när jag skickar saker för det verkar vara så rörigt. Men men nu är det gjort. Linkade vidare till affären och köpte lite småsaker. Fick sätta mig utanför affären ett bra tag. Fan vad det var jobbigt att ta sig runt.

Kom vidare till kiosken och fick lov att sätta mig igen. Linkade hem och påbörjade maten stekte en fläskfilé och lät den puttra i vitlökssås till det körde jag potatis i bitar i ugnen med olivolja, flingsalt samt vitlökspulver. Jodå det gick ner.

Vissa dagar vill jag bara kunna ta väck. Ledsen

Kommentera

