Bjuda mamma på mat & match

Kollade på foton jag hade i kameran detta på Rio är taget i somras. Den lilla galningen som drev mig till vansinne med att bita sönder allt jag ägde och hade. Odjur.


Looking for trouble?
Originally uploaded by mischy_eva.

Mamma behövde massa saker så jag skrev ner en lång lista. Som vi sen handlade åt henne på Maxi.
Lasse körde mig och Nathalie hjälpte mig att bära upp sakerna till henne. För något hände med min vänstra arm i natt. Jag kan inte röra den utan att det värker som attan. Jag går ju sönder va fan händer? Det måste vara en muskel jag sabbat. Det gör ont hela skulderbladet vidare ut i armen samt fram i bröstet. Försöker komma på vad jag gjort men vet inte. Bra ont både i ischias och armen. Skjut mig.

Jag kokade potatis och bönor värmde sås och köttbullar. Sen åt vi så våra magar stod i fyra hörn.
2013-10-04 17.51.53

Å vad gott sa mamma gång på gång. Kul. Men jag vet det smakar mycket bättre när man slipper jobba med det själv. Att bara få slå sig ner smakar mer. Ler

Mamma tittade lite på sin serie och jag dukade av, diskade samt förberedde kaffet. Så som jag brukar göra. Fast det tog lite längre tid än vanligt för armen. Mamma ville hjälpa till men hon har ju nog av sitt tycker jag.

Så var det frågesport och jag kunde massa svar. Kul när man kan svar efter svar. Mamma var och på g.

Kollade på Idol även om jag gillar en del, så känns programmet riktigt urvattnat.

Så blev det fika med kanelbulle för det var ju kanelbullensdag. Köpte så de hemma också fick.

Färjestad – Växjö 1-3  ja det var ju kul tur jag inte lyssnade på eländet. Ledsen 

Kvällen blev sen som vanligt. Hade kontakt med Nathalie som var i stan på en spelning och hon var på g hem så jag dröjde lite innan jag ringde Lasse. Sen väntade vi in henne vis t-banan.

Kommentera

