Vad hände? 5 mål i 3:dje :(

Jag fick ta en sväng och handla idag också. Behövde potatis och lök till korv i ugn. Gjorde ordning allt och sen drog jag på allt när jag hörde att Lasse var på väg hem.

Glömde helt bort att det var match idag så jag kom in i sista perren. Då stod det 3-3 som sen blev 3-5 sumpa en match helt i sista är ju helt galet.

Färjestads BK  –  Brynäs IF
3 – 5
(1-0, 1-0, 1-5)

Den glömmer vi jävligt snabbt må det aldrig hända igen. Sen undrar jag varför vi är så pissiga på hemmais?

Nathalies skolfoto kom. Det var jättefint konstigt dock att jag inte fått något i telefonen som man skulle få. Tror inte det kom något förra året heller när jag tänker efter.

Just ja Nathalie klippte mig igår så nu ser jag skapligare ut i skallen. Skönt att få det avklippt.

Kommentera

