Trasiga telefoner,städning samt match.

Det muttrades i natt. Jag fattade inte vad Lasse snackade om först för jag hade somnat. Men tydligen fick hans telefon en statiskstöt från hans morgonrock. Å dog. Helt sjukt hur känsliga telefoner är.

Hörde av honom från jobbet under dagen han fick beställa en ny. Snäll chef han har. Klart han måste ha en lur det är ju hans arbete helt beroende av. Han kan ju knappast skicka röksignaler till sina Indiskakollegor.

Jag har städat åt dårfinkarna i köket. Sen for jag vidare med dammsugaren genom hela lägenheten. Det är mest jag som ligger och skräpar i vart hörn. Kan ju knappt röra mig förrän det ligger en fjälltopp vid mina fötter. Psoriasis är verkligen skit.

Tog hand om lite disk och lurade på om jag hade allt till middagen och det hade jag. Slapp jag ge mig ut i affären.

Nathalie messade att hon skulle till en kompis så hon kom inte hem till middag. Stefan jobbade lite sent så han kom strax efter vi hade ätit.

Jag gjorde en wokgryta på bl.a lövbiff med ris till.
Nathalie messade igen att hon ätit en slags veganmiddag då hennes kompis bara äter sådant. Det var tydligen supergott.
Sen kom det mess igen …mamma kolla jag håller på snagga mig igen TYP

Gråtande ansikte NOOOOOOO tänkte jag bara. Efter att ha hört hennes eviga tjat om hur jobbigt det var att få håret att växa ut efter förra snaggen. Jag var beredd på att köpa öronproppar. Men den lella skitongen bara drev med sin stackars mamma. Men det såg verkligen ut som hon var rakad på bilden. Sabla elaking.
Allt hår var nästan kvar J hade bara toppat henne. Phuuuu

Sen slog jag mig ner för att följa Luleå – Färjestad 2-1 om man spelat så som man gjorde de sista 10 hade nog matchbilden vart en helt annan. Konstigt men man måste spela 60 min annars håller det inte. Sen blev jag orolig när jag såg hur Taylor jobbade i målet. Jag blev rädd varje gång man närmade sig mål. Otryggt.
Men Oliver Kylington 16 spelar otroligt bra. Vilken back jizzzezamalia vad bra han är. Om man nu ska trösta sig med något så gjorde Luleå båda målen PP så inget med fullbesättning på plan. Sen satte en Luleåspelare bensax på egen spelare, olycka så klart men det verkar som det blev benbrott av det hela. Ledsen Aj aj.

Ja sen surade jag för förlusten och väntade in Nathalie som skulle fara över hela stan. Kollade några gamla avsnitt The Big Bang Theory, det är aldrig fel.
Pratade med mamma och har avbeställt fredag då vi ska bort på lördag. Samt beställt färdtjänst tills dess. Undrar om vi kommer i tid den här gången eller om vi är framme innan vi skulle åka igen. Alltid lika spännande med åkeriet.

Kommentera

