I dag blir jag hemma.

Bestämde redan i går att jag inte skulle gå till mamma idag. Vi ska till mammas kusin i morgon och jag ville inte vara borta två dagar i rad.

Nathalie hade tid hos tandis igen. Det gäller fortfarande en hörntand som inte kommer ner. Nu hade man tagit dit en expert igen. Som inte gjorde många knop men tog in en tandkirurg som ska öppna upp så tanden kanske orkar ta sig ner. Så nu ska hon till honom om ett tag och hans ska operera.

Efter besöket handlade vi. Jag drog till med stora köttbullar igen och korv till i morgon. Sen plockade vi på oss lite läsk chips och choklad till lite kvällsmys eller sockerchock beroende på hur man ser det.

Jag fixade maten och det var bara Stefan som saknades, han var iväg och firade en kompis som fyllde år.
Sen blev det frågesport och sen kollade vi idol. Ingen imponerade direkt på mig i kväll. Men skulle jag välja i kväll blev det nog Jens. Som jag gillar rösten på men inte vart kul på scen. Var mycket bättre idag. Sen gillar jag ju Gabriel förstås. Vi mumsade chips och hade oss.

Jag tog ett bad och under tiden dök Stefan upp. Det var ingen lång kväll. Det hade vart snurrigt på jobbet så orken tog slut.

Pratade med mamma och sen blev det natta dags.

Kommentera

