Fixade lite innan jag kilade till mamma

Jag köpte bara hem lite bacon för vi hade potatisbullar kvar. Jag tänkte att de kunde värma på det här hemma idag.

Gjorde ett kort till Madeleine och fixade present till henne. Hon fyller ju år i morgon. Köpte en liten blomma också. Så var det färdigt till i morgon om jag får tag i henne.

Nathalie skulle hänga med ner till centrum så jag väntade på henne. Då ringde Stefan om ett papper han hade glömt hemma. Han skulle göra en ögontest han måste ju fixa papper så han kan börja ta körkort någon gång. Han fick sina papper vi handlade sen träffade vi honom på väg hem.

Jag gick till mamma och ungarna gick hem.

Hallå kolla mamma bjuder på kalops och egna rödbetor. Mums va? Mamma hade stått och gjort egna rödbetor samt kalopsen. Det var så sjukt gott. Jag åt så jag höll på svimma. Ler 

Diskade och såg till att kaffet bara var att slå på. Sen blev det frågesport både mamma och jag kunde briljera lite. 
Kikade på idol och tyckte Jens var bäst i kväll. Fikade och snackade sen var det Tyst vittne trist nog är det repriser nu. Den här kände jag igen men kom inte ihåg hur det låg till som tur var.

Lasse hämtade mig på nattakröken.
Sen jobbade han hela natten för de skulle flytta saker till ny server.

Kommentera

