Måndagar kommer och går.

Gjorde mig i ordning och gick upp till mamma. Jag hade lovat att följa henne till tandis igen.
Hon var klar och på tårna för chauffören hade redan ringt två ggr. När vi hade kommit in i bilen med kryckor och allt var det 4 min innan bilen skulle vara hos oss. Varför stressade han nästan ihjäl mamma? Sen säger han att även om vi inte stått där 10 i skulle han enligt regler vänta ytterligare 5 min. Men ring då och säg jag är här tidigare så är du klar är det bara att komma ner. Idiot.

Det gick snabbt hos tandis och bilen hem igen var en annan chaufför med ett helt annat sätt. Mycket trevlig man. Som körde bra också.

Fikade och åt äggmackor hos mamma å vad gott det var. Mamma var bedövad och fick fick titta på. Ledsen 

Jag gjorde vad som blivit en stående rätt i början på veckan. Ugnspannkaka med bacon i. Men den uslingen vägrade stanna. Det var troligen baconet som var för blött. et smakade knappt något heller. Surt. Jag åt rester från igår och lät de andra stackarna äta degklumpen. Men den gick ner utan protester konstigt nog.

Fall a sleep 

Eftersom det var måndag var det också Band of Brothers efter en blev det nattavara. Zzzzzzzz 

Kommentera

