Då har vi November här.

Sa till mamma igår att jag inte kommer. Hon hörde att jag var dretförkyld. Lasse kunde nästan inte andas i natt. Jag gick upp och ner i ett. Snorade och drack vatten.

Blev bara att slappa soffa hela dagen. Bra jag köpte korv och pommes det var ju snabb fixat.

Ungarna var ner och handlade lite gott åt oss. Hade vi en choklad att mumsa på.

Kollade på Idol gillade bara Jens röstade för första gången. Han hängde tydligen löst förra veckan.
Men handen på hjärtat så är det ingen som sticker ut ordentligt. Kevin gled ur ton ännu en gång rysligt när det blir så. Men han kan nog komma in i sopsäck och sjunga falsk hela låten och ändå få röster för han är sååååå söööt. Suck.

Tv häng och ett hett bad sen la jag mig. Laddad med alvedon och pappnäsdukar. Sjuk

Kommentera

