Bamsebullar i väntan på insläpp till Papa Roach . Nervöst nu. Jag o Sussi laddar.

Bamsebullar i väntan på insläpp till Papa Roach . Nervöst nu. Jag o Sussi laddar.

Jacoby Shaddix, Tony Palermo, Jerry Horton, Tobin Esperance, David Buckner

Sussi hade köpt både VIP och konsertbiljetter. Detta blev jag bjuden på, jag vet inte hur många gånger jag kommer tacka för detta var en upplevelse utöver det vanliga. Först fick vi träffa bandet. Vilka trevliga killar. Skulle ta Jacoby i hand men han tog inte handen utan gav en bamsekram i stället. Han var sen så bussig att han skrev autografen under Sussis tatuering av honom. Wow that’s me, cool! sa han glatt.
jacoby

Snodde bilden av Sussi. Ler Texten ska tatueras in under fredagen.

2013-11-14 23.00.16
Det blir inte så bra med telefonen. Men Sussi tog med kamera som jag ska få sen. Vilken show grabbarna bjöd på och Jacoby är mer vild än tam. Han var banne mig över hela Tyrol. Han sjöng medan publiken på golvet nedanför oss bar honom fram. Han var sen på bägge sidorna och knallade upp till läktarna. Vilken kondis.

Vi hann med ett mini kalas då Tobin Esperance fyllde år och de bar in en prinsesstårta med ljus på. Fest 
Sen var Lasse gullig och hämtade oss. Så skönt att slippa buss och tunnelbana mitt i natten.

Sussi fick mess om att hennes tåg var inställt så hon fixade med buss. Sen tog vi lite vin och kex innan vi bäddade för Sussi på madrassen i vardagsrummet.

Kvällen kunde inte sluta bättre för jag fick löpande info från Vippe om matchen och jädrar vad mål Färjestad gjorde i kväll. Najs 3 fina välbehövda pinnar.

Färjestad – Linköping 5 – 2
(3-1, 1-1, 1-0)
Skott: 22 – 35
Utvisningsminuter: 12 – 22
Tekningar: 36 – 30
Tacklingar: 13 – 15

Kommentera

