Svensk moussaka till ljudet av Brynäs-Färjestad 2-6 det smakade det. <3 Färjestad.

Svensk moussaka till ljudet av Brynäs-Färjestad 2-6 det smakade det. ❤ Färjestad.

Brynäs – Färjestad 2 – 6
(1-2, 1-1, 0-3)
Skott: 34 – 28
Utvisningsminuter: 18 – 12
Tekningar: 36 – 36
Tacklingar: 18 – 9

Två vinster på rad det var inte igår det. Lycka och så välbehövligt för grabbarnas självförtroende. Jag var ju gnällig om vår fransos som är på tryout han har målat två matcher i rad. Ja jag äter gärna upp min hatt typ. Ler 

Slog till på en moussaka det var längesen och smakade så där tyckte jag men det var tydligen gott. Hade så jävla ont i höften när jag höll på kanske därför det inte smakade hundra.

Kommentera

