Mamma och jag kör lite hamburgertallrik idag.

Jag var och handlade först och sen fixade jag maten när jag kom till mamma. Hon var ganska mör hade haft tvättstugan sent. Men det gick snabbt att fixa körde allt i ugnen.

Dukade och kollade på Idol som jag nu kan vara utan. Den enda jag kunde tänka mig i denna skrala skara var Jens och åkte i kväll. Trots min sms röst på honom. Dret.

Blev hämtad av Lasse på natta kröken. Hemma hamnade vi framför tvn  med en gammal goding Mrs. Doubtfire Robin Williams och Sally Field. Hade glömt att vi hade den på en cd som innehåller fyra filmer.

Triss: Syrran har köpt en lott emellan utan vinst har jag för mig och idag hade jag med mig en utan vinst också. Så om jag ligger rätt i räkningen så har vi fortfarande 360:-  mammas tur nästa gång.

Kommentera

