Vin en måndag? Jomenvisst det slinker ner. Skål på er!

Räkningarna var klara och någon storhandling eller matlagning hade jag ingen lust till. Så det blev en kort sväng in på Maxi. Sen beställde jag pizzor och de var just klara när vi kom till pizzerian. Lasse tog Calzone vi andra körde kebaben som är hutlöst god. Å ja jag har kvar till lunch i morgon.

Det fanns vin kvar i låddan (som vi köpte för en månad sen) det blev var sitt glas till mig och Lasse. Glasen är ganska stora så det var ordentligt. Yum yum.

Tittade på Vikings som vi hade spelat in. Sen var det inte mycket mer. Jag har börjat kolla 24:an igen men har snart kollat på rubbet. Har 4 avsnitt kvar. Blir tomt sen. Men jag ska lura ut en ny serie att kika på.

Pratade med mamma som är riktigt vissen sen natten till söndag. Hög feber lite värk i kroppen men inget annat än så länge. Ledsen 

Kommentera

