Ho ho sa min julklapp. Jag anar ugglor i mossen.

Ho ho sa min julklapp. Jag anar ugglor i mossen.
Fick massa saker fast vi inte ska ge varandra saker. Ugglan fick jag av Nathalie, Madeleine och Nino gav mig en mullig morgonrock. Stefan presentkort på Åhléns.
Mamma gav mig och syrran varsin vigselring för hon kan inte bära dem längre och hon ville att vi skulle ha dem. Fint av henne. Rött hjärta Vet inte om jag ska hänga den på mitt guldhalsband eller skaffa ett till att ha den på. Sen hade hennes granne hjälpt att baka fröknäcke som jag och syrran älskar vi fick varsin stor låda. Ler 

Kommentera

