Då har vi sett Hobbit del 2 och vi är nöjda alla tre. Jag,Lasse och Nathalie. Stefan avstod då han redan sett den.

 
Vi hämtade våra biljetter sen tog vi en matbit.
2013-12-29 20.03.26

Fick bli kebabtallrik. Det var så mycket att jag fick lämna ganska mycket. Plättmätt.
Kollade filmen och tiden flög iväg. Jag gillade verkligen filmen men ettan var strået vassare måste jag säga. Nu får man snällt sitta och vänta på sista delen.

For hem och tog en näve alvedon för min axel bråkar igen. Nästa film måste bli Frozen den verkar riktigt cool. Blinkar

2 comments on “Då har vi sett Hobbit del 2 och vi är nöjda alla tre. Jag,Lasse och Nathalie. Stefan avstod då han redan sett den.

Kommentera

