Då blev det tomt på gästmadrassen :(

Bra att Nathalie började en tisdag för jag behövde inte gå upp 6 för att väcka henne. Hon var redan uppe då jag skulle väcka henne. Lasse och Stefan hade dragit till jobbet.

Nathalie drog till plugget och jag och Lasses syrra fixade frulle och mumsade på i köket.
Sen blev det massa snack och på eftermiddagen hjälpte jag henne att dra ner väskor och annat till bilen. Vinkade av och sen var det öde i stugan. Ledsen

Fixade ugnspannkaka med bacon till middag åt oss.

Lyssnade på  SAIK  –  Färjestad 4 – 0 umm min gamla kompis I var äcklig som vanligt. Fast man vinner stort mot oss måste man dumma sig. Han anser sig vara rolig men det blir skär elakhet.

Kommentera

