Köp Åses bok & det där med TV

Japp idag slog jag äntligen till och bar med mig boken hem. Brukar ju jaga bra recept hos henne på 56kilo nu har jag ännu fler recept att testa.

Just ja det där med tv skrev ju om beställningen här och någon dag senare ringde Lasse för att kolla så de inte satt upp oss på 24 mån bindningstid. Nej då det hade hon fixat.
I dag ringer en kille från Posten och säger att i morgon levererar vi er tv. Lasse sa åt honom att skicka tillbaka tvn direkt. Sen ringde han åter igen kundservice och då plötsligt är det inte bara förseningar som drabbat utan även datasammanbrott. Suck, fan ta dem om vi får tvn på nästa faktura.
För jag har lite svårt att tro det hela är löst nu.

Vi handlade massa grönt och sen for vi hem. Jag gjorde en tacogratäng med grönsaker till. Jisses så di åt. Ler 

Kommentera

