Sen middag med mamsen. Kyckling mums mums.

Sen middag med mamsen. Kyckling mums mums.
Mamma hade hittat ett nytt recept hos sin granne. Jag ska be att få det. Men det var kyckling med en sås av bl.a baconbitar senap persilja grädde crème fraiche, det är vad jag kommer ihåg.

Kikade på Let’s dance. Vi blev ledsna att Phoenix fick lämna han är ju en glädjespridare av stora mått. Sen dansade han riktigt bra. Glenn hade gärna fått lämna i stället. Ledsen 
Men Benjamin jävlar i min lilla lådda vilken kille att dansa. Mamma och jag sa program ett det är nog en ny Anton på g. Å 3 st 10 or  program tre är ju inte direkt vanligt. Han och Sigrid äger dansgolvet. Förre veckan sa vi att hoppa Patrik ryker…men han var riktigt bra i kväll.
Så kollade vi The Killing fikade och sen fick jag åka hem i regnvädret.

Kommentera

