Usel på att skriva jag vet.

Dagarna bara susar förbi och veckorna blir nästan till timmar. Hur skumt är inte det. Idag har jag utfodrat de mina med en köttfärsröra med ris och ärtor/majs/paprika. Det är inte lätt att komma på mat. Jag är tom i skallen på käk. Ska nog bara bläddra fram något ur kokboken och köra.
Snart börjar SHL igen livet som återvänder då. 😉 Ska kolla hur mina bilder blev på laget då jag var i LA på ispremiären. Det var riktigt kul att se killarna på nära håll. Snart kööör vi.

Kommentera

