Nathalie Studenten 10 Maj 2015

student15_1
Studentskylt.

student15_3
Lite Asti samt snittar att starta med.

student15_4
Fick duka två bord.

student15_5
Plocka vad ni vill.

student15_6
Smörgåstårta så otroligt god vi köper från Ica Jätten i Södertälje.
Blir alltid lika nöjd.

student15_7
Frusen chees cake om Nathalie får välja. Klart man får på studenten.

student15_8
Alla gillar inte chees cake de vill ha kladdkakebakelser.

student15_9
Student sköldpadda att hänga runt halsen. Samt en gulros som jag inte fotade.

student15_10
Ingen Champagne tack ok Asti fick det bli.
 
student15_11
En guldlänk fick det bli i student gåva.
Nu kan dophjärtat från mormor och moster äntligen få hänga runt halsen.

student15_13
Som när Stefan tog studenten vände jag mig till Milo såklart.

student15_12
Skrev några rader till henne.
Letade lite på nätet och stödde mig på en sak jag hittade.

student15_14
Mössan.

student15_15
Bak på mössan. Såååå Duuuu sa alla. Mitt i prick.

student15_2

En nöjd tjej som tagit studenten fyfan vad hon är bra.

Kommentera

