David Bowie ❤ jag föll som en sten för Sorrow.. När jag kom hem med Pinups höll mamma på tuppa av. Vad i helafriden hade jag släpat hem. Hur såg karln ut? Idag är hon lika förtjust som jag i vissa låtar. Min idol min ende riktigt stora idol. Vila i frid. #fuckcancer

David Bowie ❤ jag föll som en sten för Sorrow.. När jag kom hem med Pinups höll mamma på tuppa av. Vad i helafriden hade jag släpat hem. Hur såg karln ut? Idag är hon lika förtjust som jag i vissa låtar. Min idol min ende riktigt stora idol. Vila i frid. #fuckcancer (http://ift.tt/22VtMpW)
Kommentera

